close

見到有人做激光脫毛做到咁勞氣,真係比錢來受苦,好彩教訓過後大家都有長知識,知道點搵好的脫毛公司。

 

 

激光脫毛中伏咪學我 (勞氣煩文) - 轉載

 

 

 

身為毛孩,我幾年前已試過激光脫毛,當時懶有準備咁係BKBEAUTY EXCHANGE、香討、高登(高登都有好多絲打既,甚至我見過有巴打問=.=)日刨夜刨,邊間多人讚咪去囉,最後揀左間聲稱6次搞掂、價錢7000蚊左右既一家中型美容中心,點知就中伏……
 

 

 
我記得我問過治療師係咪永久脫毛?佢話:「永久保養囉﹗」ok,我當時以為差唔多。而我自問算係忍到痛既人,網友又話只會有被橡筋彈既感覺,加上有揸gel,涼涼地個feel都唔錯,點知……真係痛到叫出聲,治療師話我皮膚太乾所致,好,我忍﹗但點解打完後半年,毛毛你又再出現﹗
 
 
是次教訓係,討論區評語真係好似買大細,睇彩數。
 
 
灰咗2年,我心諗科技日新月異,脫毛冇理由仲會咁痛既,本著「早脫早享受」的心態,我決定今個夏天一定要解放我雙玉腿,再試激光脫毛,所以又再四圍搵料,脫毛最緊要都係睇呢啲:  永久脫毛效果得唔得有幾唔痛、口碑好唔好

 
 
 
 
1)        永久脫毛
 
 
「永久承諾」、「永久保養」同「永久任做」呢D語言藝術見得太多點先做到真正永久脫毛嘅效果先係重點呀? 最近有醫生好PRO咁出嚟講明要有齊三寶先得喎! 755nm激光波長+0.25ms脈衝+24mm機頭! 咁係咪認住呢三個數字就實無死?
 
 
據 FDA 對永久嘅定義: 每次清除20%毛髮,4-6次療程可以減少毛髮生長


 
 
 
2)      舒適又唔影響永久效果
 
 
 

做到永久效果的Laser Technology一定會係有專利內置智能降溫系統PRO-U EPID-COOLING TECHNOLOGYtreatment時只會Feel激光發射前一下冷風噴出黎原來成零下20度,但無傷到皮膚,反而抵消左啲熱度好,好過敷冰、敷凍GEL因為原來會冷凍咗毛囊,影響脫毛效果。


 
 
3)      口碑好, 夠真實
 
 
 


行動前上搵意見是常識,如果有用家真實分享當然會加分見到有間成幾十萬個正評係用家做完treatment即時comment,留言都用FB ACCOUNT,有相有名有真相,我好留心睇左一啲留言,comments都好詳細,可信性又高啲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
最後揀左medilase因為有好評、用755+24mm機頭,又唔洗敷冰,都搵左佢地一啲實用優惠:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow

    laserhairremoval 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()