比較CLINICZ水原共生與Reenex膠原自生

 
膠原自生聽得多,不過最近亦不時聽到人講CLINICZ水原共生,好多人將膠原自生和水原共生相提並論,但其實 一齊比較唔公平,因為兩個療程嘅成效唔同。膠原自生只講膠原增生,而CLINICZ水原共生除了增生膠原,仲可以深層補充埋水份,同時又有比HIFU更強拉提功效。最後我決定兩個療程都試下,深入睇下兩個療程嘅共通點同最大分別,做返個詳細嘅比較,等大家知道邊個療程更適合自己多D。
 

GIGI SEO.png

 
先來個簡單比較,方便大家一眼睇晒:
 
水原共生與膠原共生比較表
 
水原共生
膠原自生
價錢
$$$
$$$
療程項目
1-  MDS膠原激活
2-  PTLI激光水脈導入
3-  S square 延效再生
1- 果酸換膚
2- Aramis 1540 Laser
3- RF射頻
療程功效
輪廓提升能力 *****
減退皺紋         
緊緻肌膚
提升輪廓
增加皮膚彈性
 
膚質提升能力 *****
增加光澤感
均勻膚色
收細毛孔
提升肌膚水分
提升鎖水力
水油平衡
改善暗瘡
輪廓提升能力:沒有
需另做輪廓提升療程,如HIFUUlthera
 
 
 
膚質提升能力 *****
增加光澤感
均勻膚色
提升肌膚水分
提升鎖水力
水油平衡
改善暗瘡
敏感反應及復原期
全無不良反應
復原期
果酸換膚易致敏感
復原期1-2
痛感度
1-2
2-5
 
 療程做D咩? 
 
~水原共生~
療程主要由3個療程組合而成,目的除了膠原,還加入可比保濕針及水光槍更勁的補濕功效,同時針對增生膠原同因為要增生膠原組合中加入了一個MDS膠原激活療程媲美HIFU嘅拉提,所以亦有無痛HIFU嘅外號,但其實佢只係HIFU嘅改良技術。水原共生三個步驟都有一個膽,就係肌膚重建元素SR140 (Skin Rebuild 140),是療程效果的重要營養素,貫穿成項療程:
 
1. 膠原激活—係繼HIFU之後最新的輪廓拉提技術,用MDS膠原激活技術,由膠原層直到SMAS整個layer全段式刺激膠原增生,收緊SMAS及拉提輪廓,過程比HIFU快,也不似HIFU那麼痛。
 
2. 水養膠原—PTLI激光水脈導入用雙重激光及脈搏偵深科技,將SR140中高濃度水份子直接準確地導入皮膚細胞,好直接咁餵細胞飲飽水。
 
3. 延效再生—由SR140 肌膚重建元素中選出珍罕生長因子、肽因子、修復因子及抗氧化分子,配製成肌膚營養素,再用Healight 830技術迅速導入修復細胞,收緊毛孔及表層緊緻。
 
 
~膠原自生~
療程實際上係由5個療程組合而成,目的好專一,就係針對流失左的膠原,佢地透過三個步驟好FOCUS咁令膠原自生:
 
1. 活膚更生—用CPS化學煥膚水基酸溶解老舊角質,去掉死皮加快皮膚更生。
 
2. 膠原自生 (Aramis + HydroFacial)—用冷凍光學深入500微米叫醒膠原媽媽,再用HGF 110種生長因子激活細胞增生,催生多D膠原BB, HydroFacial同時能吸走老化角質層及皮膚中的污垢,改善暗啞及增強肌膚的吸收能力。
 
3. 扭緊膠原(TRF+AUF)—用專利RF射頻鞏固膠原,緊緻輪廓。
 
結論:兩者各有優點,膠原自生完全專注、集中令膠原大量增生,又可以溶解老舊角質,但化學煥膚不是每個人的皮膚都啱做,容易損害皮膚。而醫學亦證實膠原欠水會好易流失,無咁長壽。至於水原共生同時解決到補充膠原同水份的問題,加埋輪廓拉提較吸引,大部份輪廓拉提技術如HIFU係唔可以同激光一齊做,呢個新技術MDS膠原激活技術係唯一可以同PTLI激光水脈導入同日做,加強成效,療程效果令人期待。
 
 
 療程體驗夠舒服?
 
~水原共生~
整個水原共生療程都幾舒適,即使做拉提輪廓的MDS膠原激活亦幾乎是無痛,完全不用搽麻醉膏,只覺得提拉時有輕微的酸軟感覺,並無劇痛或不適感,跟HIFU的十級痛很不一樣;做S2延效再生療程時要戴上一個像電單車頭蓋的面罩,將珍罕的生長因子、肽因子及修復因子等養份導入肌底,整個過程相當舒服,有BLOGGER做療程時睡着了。
 
~膠原自生~
膠原自生用的是冷凍光學,整個激光療程部份算是舒服,或許有少許位置會被凍得有點不自在,但有助減輕皮膚對激光的灼熱感,反而做化學煥膚時,會覺得有小小吉吉痕痕的感覺,有些人嫌又吉又痕唔舒服,同埋會擔心皮膚唔受得。
 
 
療程效果邊間好?
~水原共生~
MDS膠原激活做完後,面部輪廓的提升效果已經肉眼都睇到,做S2延效再生療程時會再FEEL到皮膚拉緊,做完成個水原共生療程可以收細毛孔、減淡幼紋及皺紋,療程後會再做720 Scan Genius輪廓分析,亮彈滑的效果呃唔到人~
水原共生療程建議八星期內進行全套療程(共4次),聲稱兩個月療程後先開始計,最長KEEP到兩年效果當然都係有嗰句因人而異啦,但大前提要唔好曬咁多,如果曝曬又唔保護皮膚,做咩療程都幫你唔到。

~膠原自生~
 做完活膚更生療程皮膚即時白滑了,亦好吸收注意少數人做完後會引爆暗瘡。真正做到3年不老的是第二步的膠原自生 (Aramis),用冷凍光學叫醒膠原細胞但有指3年不老只係醫學研究了11個人的測試成效係由做療程第一日起計,亦要KEEP住做先有效,係真定假,只能講因人而異。
 
 
價錢點樣計?
 
 
由於兩個療程不完全一樣,直接比較價錢並唔合理,所以只能概括地列出參考價錢,志在供大家參考知道大約在甚麼價位,大家睇完上面都應該初步了解了兩個療程各自的特點和強項,看價錢時也一併考慮哪一個療程最適合自己才是重點。
 
~水原共生~
CLINICZ水原共生價錢較清晰,整項療程三步曲包括左MDS膠原激活 (4次) +PTLI激光水脈導入(4次) + S2延效再生療程 (4次),一口價明碼實價 。啱就啱,唔啱就唔啱,自己計掂數就得唔洗上到去心驚驚,至於貴唔貴單睇療程中膠原激活做到HIFU效果,比較下其他輪廓拉提的HIFU價錢就知道係咪合理。
 
~膠原自生~
組合千變萬化,價格亦陳出透明度唔高,正價以外又有閉門海鮮價,有網友仲話試過成功講價,如果唔識拒絶人或者少啲意志,都無咁易全身而退。
 
結論:Clinicz好啱個人買嘢嘅要求,就係幾時都鍾意明碼實價,無隱藏收費,大家有預算;其次係公平待遇,唔會同一樣嘢呢個人平啲嗰個人貴啲。   
 
 
 
邊個更專業可信?
 
~水原共生~ 
*CLINICZ每個客人都係21由治療師加療程總監負責,佢地一定要通過專業訓練,治療師全心專注做療程,所以操作經驗十足;療程總監對不同皮膚狀況都有十足了解,負責跟進及監察客人整個療程進度。

*CLINICZ後台有Clinical Department,是以療程後服務為主,由註冊醫生組成,佢地較罕有地用咗醫院先用到的DCIMS醫院管理系統,追蹤及監察療程進度,過程由Clinical Department監管保證安全標準。
 
~膠原自生~ 
*Reenex的治療師必須經過專業訓練,治療師經驗足,對儀器的操作、不同皮膚狀況都很有了解,由諮詢到完成療程,治療師都會全程細心為客人跟進監察。
 
*Reenex後台有Neo-Collagen Institute,主要以開發技術為主,進行國際性的研究及亞洲區臨床測試,維持高水平的安全及可靠性,可惜佢地膠原自生技術由開店至今已沿用多年,未見更新。
 
 
你的皮膚需要咩? 
 
 
膠原蛋白同水份對皮膚的重要性大家都認知,皮膚組織中含有70%膠原蛋白,而膠原蛋白當中又含有50%水份,膠原與水,係雞先定有蛋先好難搞得清,但兩者同樣重要,缺一不可就係比鐵更堅的事實。
 
 皮膚缺水及膠原流失都係皮膚衰老的死穴,所有皮膚問題都會走出來,即使激活了皮膚膠原自生,令真皮層得到了支撐,也同時需要注滿高水份因子的透明質酸來填滿,才能保持真皮層時刻水噹噹、漲卜卜的水亮彈滑。
 
 
 
療程前檢查?
 
輸血都要先驗血,睇下你係咩血型先可以對症下藥,否則畀咗唔啱的血型你,幫唔到自己事少,傷了身體就事大;做醫學美容療程都一樣,有一個很重要但又常被忽略的過程,就係做療程前的皮膚紋理及輪廓分析!我地經常只用肉眼去估皮膚要咩,但就無科學化、好實在咁了解究竟皮膚真正要D咩?要了解左先可以做啱療程,否則浪費唔少金錢和時間,而好的醫學美容中心,做療程前都必定會先為客人分析皮膚紋理及輪廓。
 
CLINICZ的「720皮膚紋理及輪廓分析」,720度VR拍攝臉形輪廓,再用電腦分析亞洲人的輪廓比例係點,你的比例又係點,零死角睇晒臉上邊度有凹陷,邊度有鬆弛,呢D都係膠原唔夠所造成,呢個分析更深入,夠晒全面,出面好少見。
 
ReenexSKIN CV 肌底分析,主要睇皮膚深層色斑或受損問題;Reenex同CLINICZ喺做療程前都會安排客人先做皮膚分析,睇左皮膚狀態,徹底了解左皮膚需要先,再度身訂造個人化的療程組合。
 
結論:多左膠原固然可以令水份增加,但皮膚本身亦要有充足水份,先可以養大膠原BB,否則膠原都唔會命長久。所以大家做咩療程都好,最緊要知道皮膚要咩,以及咩療程最幫到皮膚!
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow

    laserhairremoval 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()